maanantaina, elokuuta 25, 2008

Ennennäkemätöntä / Never seen before

Eipä ole täällä ennen tätä nähty, räpylänlämmitin! Ystäväni toivoi minun neulovan hänelle sormikkaat. Sanoin joo, sen jälkeen aloin ajattelemaan... Apuva, sormikkaat... enpä ole ikinä ennen moisia tehnyt... Lapasetkin viimeksi ala-asteella. No, kova luotto neuletaitoihin, mittoihin ja mallitilkkuun toi tulosta :-).

You haven't seen this before in here, gloves! My friend hoped, that I made gloves for him. I said yes, after that I started to think... Uups, gloves, never done before... even last mittens I have made in preliminary school, age 11 or something like that. So hard believing for my skills, measurements and swatch made result like that :-).

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onhan siisti sormikas! Mulla tuli tehtyä sormikkaita joskus teininä enemmänkin, viimeisimmät tein miehelle joskus aikana ennen naimisiinmenoa. Eihän se lopulta kovin kummoista hommaa ole, tulee vaan paljon pääteltävää ;-).

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin oon miettiny sormikkaiden tekoa. Äitini , 87 kädet ovat hauraat ja kuivat. Ajettelin ,että jos kokeilisin kutoa hänelle sormikkaat Steplangasta. Tosi siistin näköiset ovat sormikkaasi..osaiskohan sitä itsekkin tuollaiset neuloa

Tervetuloa OUNE:en . Minäkin olen aika vasta liittynyt, mutta olen kerran on käynyt tapaamisessa ja siellä oli oiken mukavaa ja aion alkaa käymään tapaamisissa.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti vinkeistä. Kokeilen tehdä jossakin vaiheeessa.

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Asiani ei varsinaisesti liity kuvassa oleviin sormikkaisiin, mutta en löytänyt muutakaan keinoa ottaa sinuun yhteyttä. Olen tehnyt muutamia Viini-Jusseja ohjeellasi lahjaksi, joka oli Ullassa. Nyt eräs tuttavani pyytää, että neuloisin niitä muutamia kappaleita myytiin paikalliseen käsityömyymälään. Joten, saanko neuloa niitä suostumuksellasi? Viini-Jussin mukaan liitän pienen info-lappusen, jossa kerron mallin suunnittelijan ja laitan linkin Ullan ohjesivulle ja tälle blogille.

Ilmoitatko minulle päätöksesi sähköpostiini mariv_81@hotmail.com

-Kiitos jo etukäteen ja syksyn jatkoja-