keskiviikkona, lokakuuta 11, 2006

Syyskuussa eksyin Amazonin sademetsiin ja sieltä kotiutui postin mukaan isokokoinen kirje viimeviikon lopulla (eipä meinannut postin täti löytää isokokoista kirjettä, joka ilmoituslapun mukaan oli minulle saapunut).

Paketti sisälsi sukkakirjoja
Sekä pitsikirjoja
Tytyn juhliessa 8-vuotispäiviä, en ole vieraiden kestityksiltä ehtinyt noihin vielä esittelyksi asti tutustua, siispä vain kannet. Vaikka taitaapi sukkakirjat sekä Gathering of Lace olla jo monelle tuttuja ;-). Uutuuskirja Arctic Lace kertoo Alaskan neulojista, alueen pitsineuleissa noudatetaan pitkälti geometrisia kuvioita, mikä tätä insinööriä viehättää erityisesti.

5 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

Minä ainakin odotan innolla esittelyä (paljon puhutuista) Nancyn malleista..! Tänään nimittäin selailin Suomalaisen sivuja ihan Silla Silmällä...

Anonyymi kirjoitti...

A Gathering of Lace on mun ehdoton lempparini, olen toteuttanut jo kolme mallia....Tuo Arctic Lace kiinnoistaisi, kerrothan sitten joskus huomioistasi, please!

Anonyymi kirjoitti...

Mulle noi kirjat on ihan uusia. Pitääpä kysellä kirjastosta. Sukkakirja varsinkin kiinnostaa.

Anonyymi kirjoitti...

minnuu myös tuo artic lace kiinnostaisi, miltä vaikuttaa? ja tunnustaudun myös GAL:n kannattajaksi.

Anonyymi kirjoitti...

ai niin tää on kanssa yks jonka tää kirjahullu tahtois omakseen Victorian Lace Today