tiistaina, joulukuuta 11, 2007

Eilen postissa tuli ihana yllätys, kauan odotettu KTS4 paketti vihdoin saapui, matkattuaan Kanadasta tänne 1,5 kuukautta! Paketti oli enemmän kuin odottamisen arvoinen. Spinny Bunt, olen sanaton... olen todella hemmoteltu!

Yesterday I got wonderful suprise from post, long long time waited KTS4 package finally arrived. It travelled from Canada to here 1,5 month! Package was more than worth of waiting. Spinny Bunt, I'm speechless... I'm really spoiled!

Ison laatikon sisältä löytyi monta monta pientä sievää pakettia. Perheen katseltua tovin aikaa pakettien aukaisua, totesivat, että minulla on joulu jo etukäteen.

Inside of the big box I'll found lot of cute, small packages. My family said, that I have already a Christmas.





Lukematon määrä erilaisia teelaatuja. Jopa minulle täysin uusia juttuja, teetabletteja ja teensuodatuspusseja. Teemukit, joihin Tyty ihastui täysin. Suklaata, käsivoidetta, joka on hyvin tarpeen näin talven tultua, muistivihko. One skein-kirja, jota olinkin jo katsellut, mutta en ollut vielä sitä hankkinut, nyt se on minun! Ja mitä lankoja! Aivan minun väreissä Elannin Peruvian Alpacaa, DGB:n pehmeää sukkalankaa ja Cherry Tree Hilliä! Vihreä kassi oli täynnä lisäyllätyksiä!

Many, many different teas. Some even new things for me, tea tablets and tea filter papers. Tea mugs, Tyty liked those much. Chocolade, hand cream, it is really useful now, when winter came here, note book. One skein book I have already thought to buy, now I don't have to do it, I have it on my own! And what kind of yarns! Just in my colours Elann Peruvian Alpaca, DGB's sock yarn and Cherry Tree Hill-skein! Green bag had more suprises!

Kaksi Knit Picksin puista pyöröpuikkoa, pitää ehdottomasti kokeilla jommankumman sukkalangan kanssa, Knit Picksin sukkapuikot, kaikkien puikkojen koko välikokoa, Cloverin päättelyneulat, ihan uusi tuttavuus minulle, pieni tarvikerasia täynnä tarpeellista tavaraa, pikkusakset, silmukkamerkkejä, kuin pieniä leivoksia. Silmukkapitimiä ja kerroslaskuri, näitä minulla ei vielä ollutkaan ollenkaan!

Two Knit Picks wooden circular needles, with these I absolutely try knit socks from another sock yarn, witch were in package. Knit Picks dpn's, Clover finishing needles, new for me, small scissors, small accessory box full of necessary things, stitch markers, they are like small cup cakes. Stitch holders and row counter are really useful, I didn't have those yet.

THANK YOU A LOT, SPINNY BUNT!

2 kommenttia:

joko kirjoitti...

oi mikä paketti! mahtava!
teesuodatinpussit on ihan tuttu juttu mutta mitä on teetabletit?
noissa langoissa on ihanat sävyt, niitä saa varmaan silitellä joskus?

Marika kirjoitti...

wow, mikä paketti. Olen harmitellut etten sittenkään osallistunut tähän vaihtoon koska kaikilla on ollut niin kivoja juttuja !!